Děti v minulých týdnech zvládly mnoho činností a výzev. Snažily se o vzájemnou domluvu při svých hrách a činnostech. Děti cvičily s padákem, modelovaly, malovaly temperovými barvami a v rámci technických školek děti zaťukávaly hřebíky do podložky (pravidla třídy). Předškoláci pracovali v prostředí Dřívka a Popeláři – třídění (Hejného metoda) a pracovali s kružítkem – vypichovali tvar ovoce, který si předkreslili. Děti využívaly mnoho didaktických her, které jim jsou ve třídě k dispozici. Při pobytu na zahradě děti ochutnávaly z úrody hroznů. Ven jsme vyrazili, i když lehce pršelo, v pláštěnkách a holínkách je príma dobrodružství. 🙂
Děti v minulých týdnech zvládly mnoho činností a výzev. Snažily se o vzájemnou domluvu při svých hrách a činnostech. Děti cvičily s padákem, modelovaly, malovaly temperovými barvami a v rámci technických školek děti zaťukávaly hřebíky do podložky (pravidla třídy). Předškoláci pracovali v prostředí Dřívka a Popeláři – třídění (Hejného metoda) a pracovali s kružítkem – vypichovali tvar ovoce, který si předkreslili. Děti využívaly mnoho didaktických her, které jim jsou ve třídě k dispozici. Při pobytu na zahradě děti ochutnávaly z úrody hroznů. Ven jsme vyrazili, i když lehce pršelo, v pláštěnkách a holínkách je príma dobrodružství. 🙂