Děti si vytvořily během září pravidla společného soužití ve třídě, která zahrnují srdíčkové, myšičkové, želvičkové, košťátkové, kytičkové, sluníčkové, měsíčkové a pravidlo zvednuté ruky. Děti si vysvětlily význam těchto pravidel a také je různými způsoby ztvárnily – ať už výtvarně, hudebně, pohybově, dramaticky nebo si vytvořily výtvory symbolizující tato pravidla v rámci projektu „Technické školky“.
Děti si vytvořily během září pravidla společného soužití ve třídě, která zahrnují srdíčkové, myšičkové, želvičkové, košťátkové, kytičkové, sluníčkové, měsíčkové a pravidlo zvednuté ruky. Děti si vysvětlily význam těchto pravidel a také je různými způsoby ztvárnily – ať už výtvarně, hudebně, pohybově, dramaticky nebo si vytvořily výtvory symbolizující tato pravidla v rámci projektu „Technické školky“.